вівторок, 27 січня 2015 р.

Фіолетове натхнення та майстер-клас... Tanya SonataJoy

Доброго дня, наші любі читачі та гості блогу!

Сьогодні з вами Тетяна і я завітала поділитись з вами декількома роботами , в яких я використала свої улюблені чіпборди - фонові решітки та завитки.

Перша робота - це панно в яскравих насичених кольорах.
На фото я на літній фотосесії в полі з фіолетовими квітами))

 Фоновий чіпборд і вензель пофарбований спреями Lindy's Stamp Gang Tea Pot Purple та Summer Lovin' Sun



Пропоную вам преглянути відео майстер-клас
Приємного перегляду!



І друга робота, яку я хочу вам показати, це конвертик для грошового подарунку.
В роботі я використала знову ж таки фонову решітку) Певно, вже жодна моя робота не обходиться без такого чудового фонового чіпборду, це кохання з першого погляду))
Майстер клас по такому конвертику ви можете переглянути на моєму каналі youtube. Запрошую!






От такий фіолетовий пост сьогодні я для вас підготувала)
Бажаю вам невичерпного натхнення та яскравих робіт!
Чекаємо вас в нашому завданні)
Дякуємо, що завітали!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар