пʼятниця, 3 лютого 2017 р.

Альтер-скрап натхнення від Катерини

Всім привіт!
Так вже повелося, що скапери - люди винахідливі, альтер -скрап, я вважаю, піком винахідливості. Всім знайомо бажання заскрапити все навркруги, модернізувати якусь річ, здробити її арт-об'єктом. Саме такі думки спонукали мене зробити з моєї старої чашки підставку для пензлів.


Для створення багатошаровості композиції став у пригоді стимпанковий набір та гілочки , а ще багато чого з моєї диво-коробки, де я зберігаю різноманітні елемнти для міксмедіа.


Тепер це не просто чашка, а маленька муза, тим паче, що в неї є крила!


Я бажаю всім читачам вірної музи та справного пензля. Дякую за увагу!
З вами була Катерина Супрун.


1 коментар:

  1. ММм, обожнюю, коли з начебто непотрібних речей народжується така кретивна краса! Як читач дякую за творчі побажання.:)

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар