понеділок, 6 лютого 2017 р.

Натхнення від Світлани Уделіс.

Всим привіт! Сьогодні з вами Sveta Udelis, і я хочу надихнути вас святково-магічною атмосферою карнавальної ночі.

Всем привет! Сегодня с вами Sveta Udelis, и я хочу вдохновить вас празднично-магической атмосферой карнавальной ночи.

В роботі використала чудовий, ажурний чіпборд від Вензелика, який бездоганно передав настрій теми. Його я вкрила золотою та чорною пудрами. Також зіграв не останню роль гліттер, він підкреслив мерехтіння нічної атмосфери.

В работе использовала чудесный, ажурный чипборд от Вензелика, который идеально передал настроение темы. Его я покрыла золотой и черной пудрами. Также сыграл не последнюю роль глыттер, он подчеркнул мерциние ночной атмосферы.









Дякую, що поринули зі мною у таємницю маскараду, натхнення вам та гарного настрою).

Спасибо, что окунулись со мной в тайну маскарада, вдохновения вам и хорошего настроения).

3 коментарі:

  1. О_о я не знала, що у Вензелика э такий крутий чыпборд у вигляді маски, треба буде придбати!) Робота просто шикарна і дуже надихаюча!)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дівчата, мені приємно, що вам сподобалось.

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар